Akvaristika patří mezi nejkrásnější koníčky a lze ji provozovat prakticky v každé domácnosti. Ačkoli se zdá, že je to velmi drahý špás, opak je pravdou. Ze všeho nejdůležitější je mít ty správné informace a vědět, jak udržet v akváriu potřebné podmínky pro chov či odchov ryb a rozmnožování akvarijních rostlin, a jakmile se vám akvárium zaběhne, vaše další investice se sníží na minimum. Po zakoupení akvária a základního vybavení budete moci i nabízet ryby či rostliny k prodeji, a možná, že se vypracujete i na prodejce akvaristických potřeb.
V této oblasti panuje sice jistá konkurence, ale ne až tak velká, jako v jiných oborech. A pokud dokážete nabízet lidem i cenné rady, jak se vyhnout začátečnickým neúspěchům, můžete získat početnou klientelu zájemců o vaše služby i zboží, a můžete si zřídit i vlastní odchovnu ryb a rostlin s možností transportu ve speciálních termoboxech.
Bude to ovšem chtít mít propracované webové stránky s diskusním fórem, se spolehlivým eshopem a s dalšími rubrikami, které se týkají ryb, rostlin, filtrace, osvětlení, vzduchování, pomocné techniky, dekorativních prvků, živin pro rostliny a krmiva pro ryby atp.
Dalším stupněm k úspěchu je být vidět ve vyhledávačích. Jinými slovy, kdokoli se rozhodne vyhledat např. prodej ryb, nabídku akvarijních rostlin, topných těles, osvětlovací techniky či samotných akvárií, internetové vyhledávače mu v popředí vyhodnotí pouze takové zdroje, které mají dobře ošetřenou problematiku SEO. S tou je třeba oslovit SEO optimalizátora a vstřícnou digitální agenturu, aby vás posunuly do popředí, a lidé se o vaší činnosti mohli dozvědět poměrně jednoduchou cestou. Kdo podcení SEO, může zapadnout mezi vyhledávači až kamsi do pozadí, a jeho šance na prodej a nabídku zboží a služeb bude velmi mizivá. Zkrátka, komu záleží na tom, aby se o něm vědělo, neměl by SEO podcenit.